Pomoc
Proszę czekać ...
Logowanie
Katalog usług
Informacje
PeUP
»
Katalog usług
»
Powiat Krośnieński
»
Inne
» Złożenie podania (wniosku) w sprawie niesklasyfikowanej w katalogu usług
Katalog usług
Budownictwo, architektura, urbanistyka
Geodezja, kartografia
Gospodarka komunalna
Komunikacja, drogownictwo i transport
Kultura, sport, turystyka, oświata
Ochrona środowiska
Rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo, rybołówstwo
Sprawy obywatelskie
Inne
Powiat Krośnieński
66-600 Krosno Odrzańskie ul. Piastów 10b
Telefon:
68 383 0211; 68 383 0218
Faks:
68 383 0236
E-Mail:
sekretariat@powiatkrosnienski.pl
WWW:
http://www.powiatkrosnienski.pl
Skrytka ePUAP:
/x3xn61mg7i/skrytka
http://bip.powiatkrosnienski.pl/
Pokaż fotokod wizytówki
[Kliknij...]
e-BOI zrealizowany został w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś 2. Rozwój Cyfrowy, działanie 2.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego.
Sprawdzanie stanu załatwienia sprawy.
Karta usługi
Złożenie podania (wniosku) w sprawie niesklasyfikowanej w katalogu usług
Ogólny opis
Katalog usług klasyfikuje sprawy załatwiane w urzędzie zgodnie z praktycznym podziałem rodzajowym usług publicznych. Jeżeli zaistnieje potrzeba złożenia podania (wniosku) w sprawie, która nie została sklasyfikowana w żadnym innym miejscu katalogu usług to należy wykorzystać formularz elektroniczny niniejszej karty informacyjnej.
Wymagane dokumenty
Wypełniony formularz wniosku oraz załączniki przewidziane dla danego rodzaju sprawy w oparciu o informacje uzyskane w urzędzie.
Sposób dostarczania dokumentów
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP - opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
Złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy.
Dokumenty do wglądu okazuje się urzędnikowi prowadzącemu sprawę przy składaniu wniosku. Dokumenty przesłane do wglądu pocztą tradycyjną - po dokonaniu czynności urzędowych - zostaną odesłane na wskazany adres.
Wykorzystanie skrzynki kontaktowej PeUP oraz e-formularzy
W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów należy posiadać założoną skrzynkę kontaktową i być zalogowanym. Szczegółowe informacje zawiera "Pomoc" dostępna w górnej części strony.
Niżej przedstawiamy zalecaną kolejność działań w celu wysłania dokumentów drogą elektroniczną.
Wykonaj logowanie oraz wypełnij formularz (ikonka - Edytuj dokument).
Podpisz dokument opatrując go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP (ikonka - Podpisz dokument lub Podpisz dokument przez ePUAP).
Wyślij dokument do urzędu drogą elektroniczną (ikonka - Wyślij dokument).
Dostępny formularz możesz wykorzystać również w przypadku wybrania tradycyjnego sposobu załatwiania sprawy - wykonaj logowanie, wypełnij formularz, wydrukuj, podpisz i złóż osobiście w urzędzie.
Szczegółowe informacje na temat logowania zawiera "Pomoc" dostępna w górnej części strony.
Opłaty
Opłata właściwa dla danej sprawy.
Terminy i sposób załatwienia sprawy
Termin załatwienia w zależności od rodzaju sprawy.
Dokument może być odebrany przez Wnioskodawcę:
Drogą elektroniczną poprzez skrzynkę kontaktową PeUP.
Poprzez pocztę tradycyjną.
Osobiście w siedzibie urzędu.
O formie odbioru decyduje Wnioskodawca w formularzu wniosku.
Informacje na temat przebiegu sprawy
Podstawowe informacje na temat stanu załatwianej sprawy można otrzymać poprzez naciśnięcie - po podaniu sygnatury (znaku) sprawy - przycisku "Sprawdź stan sprawy", znajdującego się w nagłówku karty. Opcja dostępna jest dla zalogowanych użytkowników.
Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z urzędem osobiście.
Informacje można uzyskać również telefonicznie.
Tryb odwoławczy
[Więcej ...]
Tryb odwoławczy występuje lub nie występuje w zależności od rodzaju sprawy.
Skargi i wnioski
[Więcej ...]
Na nienależyte załatwienie
wniosku
lub niezałatwienie wniosku w terminie przysługuje
skarga
, której sposób składania został opisany w niniejszej karcie.
Skarżący niezadowolony ze sposobu załatwienia
skargi
ma prawo ponownego jej złożenia z tym, że jeżeli skarga została uznana za bezzasadną, a skarżący ponowił skargę bez wskazania nowych okoliczności, organ załatwiający skargę może podtrzymać swoje stanowisko.
Jeżeli
skarga
nie została załatwiona w terminie, skarżącemu przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który nie załatwił skargi w terminie. Zażalenie można złożyć w godzinach pracy urzędu, przesłać pocztą tradycyjną lub dostarczyć drogą elektroniczną poprzez skrzynkę kontaktową PeUP. Złożenie zażalenia nie podlega opłacie.
Podstawa prawna
[Więcej ...]
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Informacje redakcyjne
[Więcej ...]
Informacja wytworzona przez:
Sztoch Ryszard
Data i czas wytworzenia informacji:
2008-04-16 13:33:22
Informacja wprowadzona przez:
Adam Kmiecik
Data i czas udostępnienia informacji:
2020-07-21 15:12:07
Drukuj kartę usługi
UWAGA! Ten serwis używa cookies.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.
Zamknij