Pomoc
Proszę czekać ...
Logowanie
Katalog usług
Informacje
PeUP
»
Katalog usług
»
Powiat Krośnieński
»
Inne
» Zgłaszanie awarii drogi, chodnika, wiaty przystankowej, itp.
Katalog usług
Budownictwo, architektura, urbanistyka
Geodezja, kartografia
Gospodarka komunalna
Komunikacja, drogownictwo i transport
Kultura, sport, turystyka, oświata
Ochrona środowiska
Rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo, rybołówstwo
Sprawy obywatelskie
Inne
Powiat Krośnieński
66-600 Krosno Odrzańskie ul. Piastów 10b
Telefon:
68 383 0211; 68 383 0218
Faks:
68 383 0236
E-Mail:
sekretariat@powiatkrosnienski.pl
WWW:
http://www.powiatkrosnienski.pl
Skrytka ePUAP:
/x3xn61mg7i/skrytka
http://bip.powiatkrosnienski.pl/
Pokaż fotokod wizytówki
[Kliknij...]
e-BOI zrealizowany został w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś 2. Rozwój Cyfrowy, działanie 2.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego.
Sprawdzanie stanu załatwienia sprawy.
Karta usługi
Zgłaszanie awarii drogi, chodnika, wiaty przystankowej, itp.
Ogólny opis
Aplikacja daje możliwość przekazania informacji (opis, pozycja GPS) oraz zdjęcia do Starostwa: awarii drogi, chodnika, wiaty przystankowej, itp.
Wymagane dokumenty
Wypełniony formularz wniosku oraz załączniki przewidziane dla danego zgłoszenia. W celu prawidłowego przekazania zdjęcia (załącznika) należy uruchomić tzw. geolokalizację w swoim telefonie komórkowym.
Sposób dostarczania dokumentów
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP - opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
Złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy.
Dokumenty do wglądu okazuje się urzędnikowi prowadzącemu sprawę przy składaniu wniosku. Dokumenty przesłane do wglądu pocztą tradycyjną - po dokonaniu czynności urzędowych - zostaną odesłane na wskazany adres.
Wykorzystanie skrzynki kontaktowej PeUP oraz e-formularzy
W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów należy posiadać założoną skrzynkę kontaktową i być zalogowanym.
Niżej przedstawiamy zalecaną kolejność działań w celu wysłania dokumentów drogą elektroniczną.
Wykonaj logowanie oraz wypełnij formularz (ikonka - Edytuj dokument).
Podpisz dokument opatrując go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP (ikonka - Podpisz dokument lub Podpisz dokument przez ePUAP).
Wyślij dokument do urzędu drogą elektroniczną (ikonka - Wyślij dokument).
Terminy i sposób załatwienia sprawy
Termin załatwienia w zależności od rodzaju sprawy.
Podstawa prawna
[Więcej ...]
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Informacje redakcyjne
[Więcej ...]
Informacja wytworzona przez:
Adam Kmiecik
Data i czas wytworzenia informacji:
2017-10-31 11:10:38
Informacja wprowadzona przez:
Adam Kmiecik
Data i czas udostępnienia informacji:
2021-07-30 15:11:11
Drukuj kartę usługi
UWAGA! Ten serwis używa cookies.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.
Zamknij