Pomoc
Proszę czekać ...
Logowanie
Katalog usług
Informacje
PeUP
»
Katalog usług
»
Powiat Krośnieński
»
Sprawy obywatelskie
»
Zgromadzenia publiczne i imprezy masowe
» Uzgadnianie trasy procesji, pielgrzymek i innych imprez o charakterze religijnym
Katalog usług
Budownictwo, architektura, urbanistyka
Geodezja, kartografia
Gospodarka komunalna
Komunikacja, drogownictwo i transport
Kultura, sport, turystyka, oświata
Ochrona środowiska
Rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo, rybołówstwo
Sprawy obywatelskie
Inne
Powiat Krośnieński
66-600 Krosno Odrzańskie ul. Piastów 10b
Telefon:
68 383 0211; 68 383 0218
Faks:
68 383 0236
E-Mail:
sekretariat@powiatkrosnienski.pl
WWW:
http://www.powiatkrosnienski.pl
Skrytka ePUAP:
/x3xn61mg7i/skrytka
http://bip.powiatkrosnienski.pl/
Pokaż fotokod wizytówki
[Kliknij...]
e-BOI zrealizowany został w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś 2. Rozwój Cyfrowy, działanie 2.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego.
Sprawdzanie stanu załatwienia sprawy.
Karta usługi
Uzgadnianie trasy procesji, pielgrzymek i innych imprez o charakterze religijnym
Wymagane dokumenty
Wypełniony formularz zawiadomienia.
Mapka z zaznaczoną trasą przemarszu.
Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
Pełnomocnictwo może być złożone w oryginale, w wypisie lub w potwierdzonej kopii. Kopia musi być potwierdzona np. notarialnie (
Nie może to być ksero
).
Sposób dostarczania dokumentów
Formularz elektroniczny zawiadomienia jest dostępny w dolnej części ekranu, po wybraniu urzędu właściwego do załatwienia sprawy.
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP - opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
Złożyć bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy.
Dokumenty, które mają być dostarczone w oryginałach lub uwierzytelnionych kopiach należy złożyć bezpośrednio w urzędzie lub przesłać pocztą tradycyjną.
W przypadku braków formalnych w dostarczonych dokumentach Zawiadamiający zostanie pisemnie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni.
Wykorzystanie skrzynki kontaktowej PeUP oraz e-formularzy
W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów należy posiadać założoną skrzynkę kontaktową i być zalogowanym.
Niżej przedstawiamy zalecaną kolejność działań w celu wysłania dokumentów drogą elektroniczną.
Wykonaj logowanie oraz wypełnij formularz (ikonka - Edytuj dokument).
Podpisz dokument opatrując go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP (ikonka - Podpisz dokument lub Podpisz dokument przez ePUAP).
Wyślij dokument do urzędu drogą elektroniczną (ikonka - Wyślij dokument).
Dostępny formularz możesz wykorzystać również w przypadku wybrania tradycyjnego sposobu załatwiania sprawy - wykonaj logowanie, wypełnij formularz, wydrukuj, podpisz i złóż bezpośrednio w urzędzie lub wyślij pocztą tradycyjną.
Opłaty
Wniosek jest wolny od opłat.
Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpis, wypis lub kopię: 17 PLN.
Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.
Opłatę w wymaganej wysokości należy wpłacić na konto właściwego urzędu przelewem, przekazem pocztowym lub bezpośrednio w kasie urzędu.
Termin wniesienia opłaty: najpóźniej w dniu składania pełnomocnictwa.
Terminy i sposób załatwienia sprawy
Sprawa załatwiana jest w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku.
W sprawach szczególnie skomplikowanych termin wynosi 60 dni od dnia złożenia wniosku.
Dokument może być odebrany przez Wnioskodawcę:
Drogą elektroniczną poprzez skrzynkę kontaktową PeUP.
Poprzez pocztę tradycyjną.
Osobiście w siedzibie urzędu.
O formie odbioru decyduje Wnioskodawca w formularzu wniosku.
Informacje na temat przebiegu sprawy
Podstawowe informacje na temat stanu załatwianej sprawy można otrzymać poprzez naciśnięcie - po podaniu sygnatury (znaku) sprawy - przycisku "Sprawdź stan sprawy", znajdującego się w nagłówku karty. Opcja dostępna jest dla zalogowanych użytkowników.
Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z urzędem osobiście.
Informacje można uzyskać również telefonicznie.
Tryb odwoławczy
[Więcej ...]
Tryb odwoławczy nie występuje.
Skargi i wnioski
[Więcej ...]
Skargi i wnioski związane z pracą urzędu można składać na jeden z poniższych sposobów:
Pisemnie przy pomocy formularza elektronicznego
Skarga
lub
Wniosek
dostępnego w dziale
Inne
,
poprzez skrzynkę kontaktową PeUP.
Pisemnie pocztą tradycyjną.
Pisemnie bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy.
Ustnie do protokołu bezpośrednio u wyznaczonego pracownika urzędu.
Skargi i wnioski są wolne od opłat.
Podstawa prawna
[Więcej ...]
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej.
Informacje redakcyjne
[Więcej ...]
Data i czas wytworzenia informacji:
2010-04-22 20:59:29
Informacja wprowadzona przez:
Dariusz Koryciński
Data i czas udostępnienia informacji:
2022-02-06 23:58:09
Drukuj kartę usługi
UWAGA! Ten serwis używa cookies.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.
Zamknij